Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La mallorquina ha publicat el seu primer disc, 'Miramar', que presentarà a festivals com el Primavera Sound i el Mobofest
És el dia. Júlia Colom ha publicat aquest divendres ‘Miramar’, el seu primer disc. Però això no li impedeix continuar treballant. És a Mallorca enregistrant un vídeo documental, on interpreta algunes d’aquestes cançons en directe. Ja ens avançava el que venia, quan va publicar ‘Camí Amunt’, ara fa més d’un any. I a la fi, ‘Miramar’ és una realitat.
Amb ‘Estròfica’, una reinterpretació del Cant de la Sibil·la, va florir l’essència del disc. Passat i present, tradició i electrònica, dansen i conflueixen en una unitat que encarna la mateixa Júlia.
‘Miramar’ es presentarà als Estats Units i al Primavera Sound, i a Mallorca, al Mobofest i als Sons de Nit. I és que, tot i que el disc ja es pot escoltar, queda descobrir-ne la dimensió escènica del directe.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat