El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La inversió d'aquests projectes s'eleva a 6,5 milions d'euros
96
El conseller de Model Econòmic i Treball, Iago Negueruela, ha comparegut en comissió parlamentària a petició de Ciutadans per tractar el Decret Llei 8/2020 aprovat al maig per fer front a la crisi de la COVID. Normativa que es revisa en el marc d’una comissió bilateral amb l’Estat. El dirigent ha anunciat que, en aquests mesos, s’han presentat vuit projectes, quatre de modernització i quatre més d’ampliació, i ha especificat que a més de dos hotels, hi ha dues peticions per agroturismes, dos d’hotels rurals, un de turisme interior i un restaurant. El conseller reconeix que és una quantitat modesta però confia que es consolidarà.
El diputat de Ciutadans, Marc Pérez Ribas, considera que aquesta norma no serà útil, mentre la diputada del PP, Salomé Cabrera, creu que s’haurien pogut fomentar altres mesures que reactivassin l’economia.
El diputat de VOX, Jorge Campos, acusa el Govern d’amagar-se darrere dels fons europeus i no activar mesures d’ajuda reals.
El Pi també ha lamentat que, en aquests mesos, no s’hagi presentat cap projecte per canviar d’ús un edifici obsolet, una altra de les possibilitats que preveu el decret i la posterior llei en què ha confluït. Segons Josep Melià, això no millorarà.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals