Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Després, però, si es farà una reavaluació del sostre de places, en concret dels habitatges residencials
El decret turístic no atura la revisió que Menorca fa del seu Pla Territorial Insular i que s’hauria d’aprovar definitivament enguany. Però, a posteriori, sí que s’haurà de reavaluar el sostre de creixement turístic en consonància amb la nova llei turística.
El Pla Territorial de Menorca preveu un creixement d’11.400 places, de les quals 6.000 són hoteleres i 5.400 a habitatges residencials. Precisament, aquestes darreres són les que la nova llei no permetrà que es dediquin a estades turístiques.
Per aquest motiu, s’haurà de fer una nova avaluació de tots els paràmetres després de l’aprovació definitiva del nou Pla Territorial insular, prevista per enguany, i incorporar-la al pla.
El Consell recorda que totes llicències turístiques que estiguin en tràmit no tendran cap problema a ser concedides.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca