Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Després, però, si es farà una reavaluació del sostre de places, en concret dels habitatges residencials
El decret turístic no atura la revisió que Menorca fa del seu Pla Territorial Insular i que s’hauria d’aprovar definitivament enguany. Però, a posteriori, sí que s’haurà de reavaluar el sostre de creixement turístic en consonància amb la nova llei turística.
El Pla Territorial de Menorca preveu un creixement d’11.400 places, de les quals 6.000 són hoteleres i 5.400 a habitatges residencials. Precisament, aquestes darreres són les que la nova llei no permetrà que es dediquin a estades turístiques.
Per aquest motiu, s’haurà de fer una nova avaluació de tots els paràmetres després de l’aprovació definitiva del nou Pla Territorial insular, prevista per enguany, i incorporar-la al pla.
El Consell recorda que totes llicències turístiques que estiguin en tràmit no tendran cap problema a ser concedides.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte