La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Alguns dels pacients es plantegen fer vaga de fam per protestar
L’Associació El Defensor del Pacient ha denunciat davant Fiscalia la precarietat del servei d’oncologia de l’Hospital Can Misses després de la sortida d’una altra oncòloga, que deixa el servei amb un sol metge de plantilla fixa dels cinc que hi hauria d’haver. Els pacients de càncer lamenten el canvi constant de professionals en una especialitat tan sensible com l’oncologia.
María Juana té càncer i la tracta l’oncòloga que ha anunciat ara que se’n va. No descarta fer una vaga de fam per protestar perquè no vol un canvi constant de metge. L’associació El defensor del Pacient considera “alarmant” que només hi hagi un oncòleg a l’hospital Can Misses. Per això, han demanat a la fiscalia d’Eivissa que intervengui davant la “deixadesa de funcions”, diuen, del Govern. L’Àrea de Salut respon que han intentat contractar més oncòlegs, però que per ara no ha estat possible.
Com a solució temporal vendran més oncòlegs de Mallorca i asseguren que els pacients sempre tendran el mateix metge. El sindicat mèdic creu que el Govern ha d’invertir molt més en sanitat a Eivissa. Aposten per oferir incentius econòmics i també d’investigació i formació als metges a canvi d’un compromís de permanència a Eivissa.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima