L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Francisco Fernández Marugán fa una crida al consens i a la responsabilitat per afrontar la crisi del coronavirus
El Defensor del Poble en funcions, Francisco Fernández Marugán. /Europa Press.
150El Defensor del Poble en funcions, Francisco Fernández Marugán, ha advertit aquest dijous que la COVID-19 continua suposant una amenaça per a la societat, per la qual cosa ha reclamat responsabilitat. “Hem resistit però encara no hem vençut”, ha dit.
Així ho ha defensat Fernández Marugán durant la seva intervenció aquest dijous en el Ple del Congrés dels Diputats per a explicar la seva gestió el 2018 i 2019, on s’ha referit a la crisi que ha provocat la COVID-19. “Un virus que ens ha llançat, de manera impensada i brutal, a escenaris que mai havíem viscut”, ha dit.
El Defensor ha advertit que, encara que Espanya es troba en el procés de desescalada, “l’amenaça per a la salut pública continua”. “Hem resistit però encara no hem vençut. El virus segueix aquí i, per tant, pot rebrotar en qualsevol moment.
“Hem d’anar amb compte i no deixar-nos portar pel desig de tornar ràpidament a la normalitat anterior, ja que la recaiguda complicaria molt les coses”, ha manifestat, per a després afegir que “el conjunt de mesures adoptades, des de la declaració de l’Estat d’Alarma, per totes les administracions han ajudat i han fet que el mal infligit hagi estat molt de menor”. “No ha estat una apocalipsi”, ha subratllat.
Finalment, ha apel·lat “al nivell més gran de consens entre tots els responsables polítics, institucionals, econòmics i socials” per poder superar aquesta crisi i ha destacat que “Espanya necessita grans acords”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues