El 50% de la conca podria entrar en emergència
I ja fa setmanes que parlam de la greu situació de la conca de l’Ebre a causa de la sequera. La Confederació Hidrogràfica de l’Ebre es reunirà aviat per prendre decisions sobre si s’han de posar en marxa més restriccions. El 50% de la conca podria entrar en emergència. De moment, ens trobam amb el 65% de la conca en sequera prolongada, i el 30% en emergència. Una situació que no s’espera que millori al llarg de l’estiu. Hem parlat d’aquest episodi d’escassetat d’aigua amb el catedràtic de geografia física de la UIB, Cels Garcia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa