Logo IB3N
X

El departament de Medi Ambient de Menorca es trasllada al Castellet de Sa Granja

Abandona les oficines de la seu de Consell Insular després d'invertir 340.000 euros a reformar l'edifici

07/12/2021

El departament de Medi Ambient de Menorca es trasllada al Castellet de Sa Granja

236

El departament de Medi Ambient i Reserva de la Biosfera de Menorca abandona la seu del Consell Insular de la Plaça Biosfera per traslladar-se al Castellet de Sa Granja. A partir d’ara, les llicències de pesca, caça i qualsevol altre tipus de consulta s’hauran de tramitar en aquest nou espai. Construït l’any 1922, es va convertir en un centre de formació en activitat agrària i a partir de l’any 2000 va passar a ser del Consell que, ara, ha invertit prop de 340.000 euros per reformar-lo.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella