La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Adverteix de la possible utilització de vehicles com autocars
El departament d’Estat dels Estats Units ha demanat als ciutadans nord-americans que són a Barcelona que extremin les precaucions pel risc d’atemptat terrorista. Concretament, alerta de la possible utilització de vehicles com autocars, i del perill de la zona de la Rambla, on l’estiu de l’any passat ja hi va haver un atac amb una furgoneta.
Segons el departament d’Estat, hi pot haver atemptats sense avís previ contra localitzacions turístiques, nusos de transport i altres àrees públiques.
El conseller d’Interior de la Generalitat, Miquel Buch, ha dit que es tracta d’una amenaça més que s’està investigant, però reconeix l’especial rellevància que ha tingut per l’advertència que ha fet el Departament d’Estat nord-americà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca