Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'objectiu és deixar clar que l'esterilització és l'única solució per mantenir-les controlades i sanes
Les colònies de moixos que viuen als carrers dels municipis de Menorca es troben a hores d’ara descontrolades i el Consell ha engegat una campanya de conscienciació per posar-hi remei.Les protectores d’animals, que han col·laborat amb la iniciativa, ja fa temps que es veuen desbordades per aquesta problemàtica i ara es vol incidir a la població en general que, alimentant-los, s’ha convertit en part del problema.
La saturació de moixos, que sovint acaben abocats a la fam i a la malaltia, causen problemes de convivència i desequilibris en la biodiversitat. Així ho recolliran els tríptics i informacions que es difondran d’ara endavant en premsa i ràdio fins al mes d’octubre. L’objectiu és deixar clar que l’esterilització és l’única solució per mantenir les colònies controlades i sanes.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa