Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'objectiu és deixar clar que l'esterilització és l'única solució per mantenir-les controlades i sanes
Les colònies de moixos que viuen als carrers dels municipis de Menorca es troben a hores d’ara descontrolades i el Consell ha engegat una campanya de conscienciació per posar-hi remei.Les protectores d’animals, que han col·laborat amb la iniciativa, ja fa temps que es veuen desbordades per aquesta problemàtica i ara es vol incidir a la població en general que, alimentant-los, s’ha convertit en part del problema.
La saturació de moixos, que sovint acaben abocats a la fam i a la malaltia, causen problemes de convivència i desequilibris en la biodiversitat. Així ho recolliran els tríptics i informacions que es difondran d’ara endavant en premsa i ràdio fins al mes d’octubre. L’objectiu és deixar clar que l’esterilització és l’única solució per mantenir les colònies controlades i sanes.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat