La Policia Nacional manté oberta la investigació
616
Aquest dilluns, passarà a disposició judicial el detingut per la mort d’un home de 50 anys que va ser localitzat aquest divendres a Manacor. La víctima va morir d’un cop al cap en una zona d’infrahabitatges prop de l’hipòdrom de la localitat, creuen que després d’una forta discussió.
Després d’un ampli dispositiu policial per establir un perímetre amb controls a tot el municipi, aquest divendres capvespre es va aconseguir identificar i detenir el presumpte autor dels fets. Es tracta d’una persona d’origen moldau.
El sospitós roman detingut i haurà d’esperar fins a aquest dilluns per donar explicacions davant del jutge. La investigació continua oberta per part del Grup d’Homicidis de la Policia Nacional.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural