Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Molts veïns han estat testimonis avui matí de la detenció d'aquest francès de 42 anys que ja havia estat a la presó de Menorca
El presumpte autor del robatori de quatre vehicles a Menorca, un d’ells amb arma blanca, ha estat detingut avui matí a Alaior en una operació policial de la qual n’han estat testimonis nombrosos veïns. Es tracta d’un ciutadà francès de 42 anys que havia arribat a l’illa el passat mes d’abril però que fa dos anys ja havia ingressat a la presó de Menorca.
La difusió de la seva imatge pública ha permès ser identificat per la població, que ha donat l’avís oportú a la Policia. El darrer robatori l’ha comès aquesta mateixa nit, quan s’ha apropiat a Fornells d’una furgoneta amb 50.000 euros a dintre.
El detingut passarà la nit al calabós de la Comissaria de la Policia Nacional a Maó i s’espera que passi a disposició judicial demà matí.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys