Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Molts veïns han estat testimonis avui matí de la detenció d'aquest francès de 42 anys que ja havia estat a la presó de Menorca
El presumpte autor del robatori de quatre vehicles a Menorca, un d’ells amb arma blanca, ha estat detingut avui matí a Alaior en una operació policial de la qual n’han estat testimonis nombrosos veïns. Es tracta d’un ciutadà francès de 42 anys que havia arribat a l’illa el passat mes d’abril però que fa dos anys ja havia ingressat a la presó de Menorca.
La difusió de la seva imatge pública ha permès ser identificat per la població, que ha donat l’avís oportú a la Policia. El darrer robatori l’ha comès aquesta mateixa nit, quan s’ha apropiat a Fornells d’una furgoneta amb 50.000 euros a dintre.
El detingut passarà la nit al calabós de la Comissaria de la Policia Nacional a Maó i s’espera que passi a disposició judicial demà matí.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general