Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha augmentat en 43.055 milions en un mes
El Banc d'Espanya a una imatge d'arxiu.
62El deute de l’Estat va marcar al juny el seu màxim històric amb 1.019.337 milions d’euros, després d’augmentar en 9.997 milions pel que fa a maig, quan va arribar als 1.009.340 milions d’euros.
Pel que fa a juny de 2017, el deute estatal ha augmentat en 43.055 milions, un 4,4%, segons les dades actualitzades aquest dimarts pel Banc d’Espanya.
La major part del deute, 881.917 milions d’euros, es concentra en valors a llarg termini, que inclouen les lletres del Tresor emeses a més d’un any.
La resta es reparteix entre deute a curt termini (69.376 milions) i altres instruments (68.044 milions).
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes