Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys abans de la pandèmia les Illes, en ple més d'agost, varen suportar més de 2 milions de persones en només un dia
193
El dia de l’estiu que més persones hi hagué a les Balears va ser dia 10 d’agost, amb una càrrega demogràfica de 1.821.009 persones. Una xifra molt semblant a la registrada l’agost del 2008 i el 2010. Llavors el dia de màxima pressió humana es comptabilitzaren 1.800.263 i 1.842.499 persones, respectivament. Els darrers anys abans de la pandèmia les Illes, en ple més d’agost, varen suportar més de 2 milions de persones en només un dia. En concret, el dia d’agost del 2019 amb més pressió humana hi va haver 2.070.156 persones.
L’Institut Balear d’Estadística ha fet públiques aquest dimecres les dades de pressió humana del mes d’agost. Són aquelles que calculen quanta gent hi ha a Balears en un dia concret. El que fa és afegir les entrades i sortides dels ports i aeroports al nombre de residents de tots els municipìs de les Illes.
En el mes d’agost, dia 10 va ser el dia de major pressió humana, amb 1.821.009 persones. De fet, la mitjana diària del mes va ser superior al milió 700.000 persones. La variació respecte de l’any anterior va ser de gairebé el 14%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia