Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Per illes, s'han comptabilitzat 332 incidents a Mallorca —171 a Palma, 68 a Calvià i 10 a Sóller—, 21 a Menorca i altres 13 a Eivissa
Palmera caiguda al passeig Marítim de Palma./ Cati Cladera
159El Servei d’Emergències 112 de les Balears ha elevat a un total de 366 la xifra d’incidents gestionats durant aquest diumenge, fins a les 20.30 hores, a l’arxipèlag, a causa del temporal que ha afectat les Illes. Per illes, s’han comptabilitzat 332 incidents a Mallorca —171 a Palma, 68 a Calvià i 10 a Sóller—, 21 a Menorca, i altres 13 a Eivissa.
Així ho ha comunicat el cap de coordinació d’Emergències, Eduardo Parga, qui ha ressaltat que el gruix dels incidents s’han registrat a Mallorca, “concentrats a Palma, Calvià, Sóller i també a l’interior de l’illa, a Felanitx, on hi ha hagut incidents importants”.
Segons Parga, els organismes s’han preparat per a aquesta passada nit i per a les incidències que hi pogués haver encara avui, dilluns, i ha reforçat el personal operatiu: “Els professionals han doblat torns i els organismes d’Emergències han afegit més personal”.
“Aquest diumenge s’han registrat puntes de telefonades molt importants, com, per exemple, a les 11.00 hores, quan s’ha viscut un moment crític a la sala de l’112”, ha explicat el cap de coordinació d’Emergències, el qual ha afegit que el capvespre va ser “relativament tranquil”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles