Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El programa Illes I Pobles d'IB3 ha fet un ampli desplegament, amb rodatges a diferents localitzacions i dos punts de directe
Tot i la amenaça de pluja, el Dijous Bo ha tornat a lluir i a ser la fira de les fires. 10 quilòmetres d’expositors, incloent la mostra d’animals, la d’empreses, la de maquinària, i molts altres punt d’interès, han fet que cadascú trobàs algun redol del seu gust.
Com cada any, hi ha hagut un ampli dispositiu de seguretat, llocs d’aparcament habilitats expressament per als visitants, freqüències de tren reforçades i altres facilitats per fer que la fira ocorri sense incidències i amb les mínimes molèsties.
Un dels epicentres del Dijous Bo ha estat a la Plaça dels Porcs, on s’hi ha celebrat el concurs morfològic del porc negre. El programa Illes i Pobles ha fet un ample desplegament amb motiu del Dijous Bo i prova d’això és aquest encadenat de reportatges que us oferim en el vídeo que acompanya aquest article.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992