L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La Fiscalia Anticorrupció investiga, en el cas, si es desviaren fons a Suïssa i Portugal
El portaveu del grup parlamentari del PSIB, Andreu Alcover, assegura estar tranquil davant la imputació en el ‘cas Sa Nostra‘. Dia 19 de desembre anirà a declarar i diu que, de moment, no dimitirà en el càrrec. Afirma que només va assistir a una reunió, el 2010, i confia que es demostrarà que es tracta d’un error.
Mentrestant, segons la denúncia, la Fiscalia sol·licita investigar les transferències de doblers que s’haurien fet a dues societats de Suïssa i de Portugal. Una d’aquestes, només entre 2011 i 2012, va rebre més de 3 milions d’euros a un compte lusità. Una altra de les empreses, entre 2007 i 2009, va rebre, en diverses transferències, més de 5,5 milions d’euros a un compte d’un banc suís. Investiguen també on són els 4 milions que Invernostra va lliurar a una de les societats a través d’un pagaré i que no han aconseguit localitzar.
Segons la denúncia, una de les dues que ha interposat la Fiscalia contra l’antiga cúpula de Sa Nostra, el ministeri públic veu indicis de delictes societaris, apropiació indeguda i blanqueig de capitals en diferents operacions immobiliàries entre la caixa i la promotora Martín Gual. Sota sospita hi ha, entre altres operacions, la compra de tres finques a Palma finançades per Invernostra, la immobiliària de Sa Nostra, sense tenir en compte el risc financer que suposaven.
Segons els inspectors del Banc d’Espanya, el perjudici causat a la caixa d’estalvis oscil·la entre els 48 i els 50 milions d’euros. La fiscalia sol·licita els correus electrònics corporatius utilitzats entre 2007 i 2011 per l’antiga cúpula de Sa Nostra. També, diversa documentació d’operacions entre els bancs que conformen BMN, i altres entitats. El ministeri públic obre la porta perquè BMN i el FROB es personin també en la causa. Segons la denúncia, el deute del Grup Martín Gual amb Sa Nostra a finals de 2011 era de 108 milions d’euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues