Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Estanislao de la Mata explica que les empreses tradicionals del sector no poden competir amb els preus de les "low cost"
97
El director general de Sixt a Espanya, Estanislao de la Mata, considera que el transport públic de les Balears no cobreix les necessitats del territori. El líder d’aquesta multinacional, amb seu a Palma, diu que és imprescindible millorar la mobilitat pública per reduir la saturació a les carreteres.
A una entrevista a IB3 Notícies ha reconegut que els vehicles de lloguer contribueixen a incrementar la densitat de trànsit, però diu que no en són l’única causa. En aquest sentit, de la Mata recorda que Balears presenta la major oferta de rent a car d’Espanya i això provoca una guerra de preus a la que les empreses tradicionals no poden competir. En alguns casos, la diferència de tarifes arriba al 80%.
Des de Sixt confirmen que tenen dificultats per trobar treballadors illencs qualificats en temporada alta i que es veuen obligats a cercar-ne a la Península. El preu del lloguer és un fre important als candidats a venir a fer feina Balears i, per això, aquesta i altres companyies disposen d’apartaments per acollir-los.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario