El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Conselleria d'Agricultura ha signat una resolució que concedeix una protecció nacional transitòria a la indicació geogràfica protegida IGP 'Oli de Menorca'
A Menorca hi ha un total de 22 productors d’oli. Un cultiu que ocupa ja més de 100 hectàrees. Aquest dilluns s’ha signat un document que concedeix la protecció nacional transitòria a la Indicació Geogràfica Protegida “Oli de Menorca”. Una protecció provisional fins que la Comissió Europea l’inscrigui definitivament.
Així l’oli de la campanya d’aquesta tardor ja es podrà etiquetar i comercialitzar després com a ‘Oli de Menorca’. Només els productors que s’inscriguin al cens i compleixin tots els requisits. Han de ser olis verds, procedents de cultius ecològics o en conversió, tenint en compte que es tracta d’una Reserva de Biosfera.
La protecció nacional transitòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al de l’Estat. Serà la tercera de les Balears després de la DOP Oli de Mallorca i l’IGP Oli d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades