Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Aeroport de Palma operarà 658 vols, Eivissa en gestionarà 197 i Menorca, 76
Els aeroports de Balears operaran aquest Diumenge de Pasqua un total de 931 vols, la qual cosa suposa 68 menys que en 2022, quan van ser 999, i 60 menys que en 2019, any prepandèmia, quan es van operar 991.
Segons dades aportades per Aena, l’Aeroport de Palma operarà, aquesta jornada, un total de 658 vols, enfront dels 714 comptabilitzats en 2022 i els 722 del mateix període de 2019. Quant a l’Aeroport d’Eivissa, gestionarà un total de 197 vols aquest diumenge, mentre que l’any passat van ser 196 i en 2019, un total de 194. Per part seva, l’Aeroport de Menorca operarà 76 vols aquest Diumenge de Resurrecció, enfront dels 89 de 2022 i els 75 de la mateixa jornada de 2019.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061