X

El punxadiscos italià Twenty Six escull les Balears com a base artística

El DJ, amb més de 160 milions de reproduccions i discos de platí i d'or, fa la temporada a Eivissa

20/06/2025

El punxadiscos italià Twenty Six escull les Balears com a base artística

21

Elia Viano, conegut artísticament com a Twenty Six, és un dels noms més habituals als cartells de música electrònica de les Illes Balears. Però la seva trajectòria va molt més enllà. La seva música ha sonat a països com l’Argentina, Xile, l’Equador o Itàlia i, fins i tot, ha passat per escenaris de festivals tan coneguts com Tomorrowland.

Tot i haver actuat a quasi 25 països l’any passat, enguany ha decidit establir-se a Eivissa, que defineix com “el temple de la música tech-house”. Segons explica, viure a Eivissa li permet connectar amb altres artistes, productors i professionals del sector. També destaca el públic que l’acull: “Es crea una atmosfera molt especial, molt diferent d’altres llocs. Als clubs et trobes espanyols, italians, anglesos. Gent de tot arreu unida per la música”.

Un dels temes més escoltats i demanats en els seus sets és “Buscando money”, que acumula més de 160 milions de reproduccions, ha entrat al Top 200 Global de Spotify, i ha estat reconegut amb dos discos de platí a l’Argentina i a Espanya. A més, amb un disc d’or a Itàlia.

Twenty Six també remarca el valor de les sales de música de les Balears. Destaca especialment BCM, a Mallorca, al número setze del rànquing mundial, i Hï Ibiza, que considera la millor sala del món. Durant els seus sets, cerca constantment la connexió amb el públic: “Vull que no soni mai una sola línia. Introdueixo vocals, sons i ritmes diferents, perquè la meva música pugui escoltar-la tothom, tant si és fan del gènere com si no. Sigui a casa o ballant amb mi a BCM”.

20/06/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT