L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El document digital permetrà als ciutadans identificar-se de manera segura, però de moment no servirà per viatjar
361
A partir d’aquest dimecres qualsevol ciutadà podrà tenir el DNI al mòbil. En tot cas, el DNI en format digital no substitueix el carnet tradicional. Ara, el Ministeri de l’Interior obre un període d’un any d’adaptació, perquè tant l’administració com les empreses privades puguin implementar aquesta novetat tecnològica.
Qualsevol titular d’un document d’identitat en vigor, amb la descàrrega prèvia d’una aplicació, podrà disposar al mòbil d’una versió digital que permetrà identificar-se de manera segura i amb la mateixa eficàcia jurídica. Això sí, en aquesta primera fase hi haurà limitacions, ja que de moment no servirà per identificar-se a internet, i tant l’administració com les empreses privades no tendran l’obligació d’acceptar el nou format digital en aquest primer any.
De moment, el DNI digital es podrà utilitzar per acreditar la identitat de manera presencial en determinades gestions, per signar escriptures davant notari, obrir un compte bancari, registrar-se en un hotel o per recollir paquets a Correus.

Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari