‘Clara Hammerl. El lideratge d’una dona’ s’ha projectat aquest dimarts al CineCiutat de Palma. És un un recorregut audiovisual per la figura de la primera dona que va dirigir una entitat bancària a tot l’Estat, i que va ser directora d’una escola d’ensenyament que havia quedat oblidada.
Aquesta és una de les primeres activitats en el marc de la campanya ‘Mallorca té nom de dona’ que ha posat en marxa el Consell insular, enguany centrada en la figura de Hammerl.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.