Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La història conta els 25 anys de lluita del mallorquí Tomeu de l'Amo per demostrar que un quadre que va trobar a un antiquari era obra del geni català
‘La clau Dalí’, dirigit per David Fernández i coproduït per IB3, ha estat guardonat a Xile amb el premi al millor documental internacional. Segons el jurat del festival xilè, ‘La clau Dalí’, que conta els 25 anys de lluita del mallorquí Tomeu de l’Amo per demostrar que un quadre que va trobar a un antiquari era obra de Salvador Dalí, construeix un relat vibrant, amb un destacat guió i una estètica captivadora.
A més, aquest documental ha estat seleccionat al festival Et Cultura de Sant Petersburg, a Florida, on hi ha un dels museus més importants del món dedicats a Dalí, i els han convidat a presentar-lo als Estats Units.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç