Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La pel·lícula, protagonitzada per una quinzena d'usuaris de 3 Salut Mental, retrata la lluita contra l'estima de la salut mental
El documental ‘En un lloc de la ment’, dirigit per Pep Bonet i protagonitzat per una quinzena d’usuaris de ‘3 Salut Mental’, ha estat una de les estrenes més esperades al Festival de Cinema de Màlaga.
El Quixot és, sense dubte, un dels personatges literaris més importants de la història. Entre deliris d’amor i guerra, entre molins i gegants és també una finestra oberta a la màgia i la lluita del seu protagonista per conviure amb problemes de salut de mental.
Han passat més de 400 anys i la lluita per desestigmatitzar aquest tipus de problemes és encara ben viva. I aquesta lluita és la que dona sentit al documental ‘En un lloc de la ment’, projecte impulsat i guionitzat per Catalina Solivelles i José Corbacho, i que ha dirigit Pep Bonet amb la participació tècnica de la productora Mosaic.
Ells han fet els motlles d’aquest projecte que han omplit amb tones de màgia una quinzena d’usuaris de 3 Salut mental. Primer amb els assajos per a la representació d’una obra de teatre i després amb l’enregistrament d’alguns fragments adaptats d’El Quixot.
Coproduït per IB3 Televisió, ‘En un lloc de la ment’ ha començat a Màlaga un viatge que només es donarà per tancat quan desaparegui l’estigma sobre les persones amb problemes de salut mental.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte