La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El llargmetratge de Carmen Vidal i Yolanda Guasch, i coproduït per IB3, conta la vida de vuit balears exiliats a Mèxic
Carmen Vidal és directora i productora de televisió a Nova York. Yolanda Guasch, professora d’Història de l’Art a la Universitat de Granada. La unió dels seus talents ha donat com a resultat ‘Retrats’: 52 minuts de documental per conèixer la vida de vuit balears exiliats a Mèxic.
Les xifres parlen d’entre 20.000 i 30.000 espanyols exiliats a Mèxic. Va ser el país després de França que més en va acollir. Entre els procedents de Balears, Guasch i Vidal en varen seleccionar 8, que representaven diferents estaments de la societat. Enguany es compleixen 80 anys de l’aniversari del final de la Guerra Civil i de l’inici de l’exili. Un bon moment, segons les autores de ‘Retrats’ per la reflexió. Són, diuen, històries de ciutadans balears que fins ara no s’havien explicat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres