El documental sobre la vida de Samantha Hudson es va projectar dijous al vespre a Ses Voltes de Palma, en el marc de l’Atlàntida Film Fest. La fe, el sexe i l’electroqueer són els pilars del film biogràfic.
Hudson, de només 18 anys, va arribar a la popularitat amb un videoclip que es va fer viral. Des d’aquella primera incursió al món artístic, ha viscut i projectat moltes experiències.
L’estrena comptarà amb la presència del director i de Hudson, que encara no ha vist l’obra. IB3 Televisió emetrà el documental el pròxim dilluns 2 de juliol.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés