Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
IB3 Televisió emetrà la pel·lícula el dilluns 2 de juliol
El documental sobre la vida de Samantha Hudson es va projectar dijous al vespre a Ses Voltes de Palma, en el marc de l’Atlàntida Film Fest. La fe, el sexe i l’electroqueer són els pilars del film biogràfic.
Hudson, de només 18 anys, va arribar a la popularitat amb un videoclip que es va fer viral. Des d’aquella primera incursió al món artístic, ha viscut i projectat moltes experiències.
L’estrena comptarà amb la presència del director i de Hudson, que encara no ha vist l’obra. IB3 Televisió emetrà el documental el pròxim dilluns 2 de juliol.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació