Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Una jornada per fer valer el paper de la dona dins el món de la música
El Dones Fest ha celebrat aquest diumenge la seva segona edició a Palma. Una jornada on la música i, sobretot, les dones que fan música són les protagonistes.
Estrenar-se com a grup mai no és fàcil, però tal vegada na Verónica s’ha vist amb més coratge sabent que ho feia per una bona causa. ‘Devil May Care’ és un dels cinc grups representats per dones que ha participat a la segona edició del Dones Fest. Quan es va voler posar al capdavant del seu projecte, ens conta, li van ploure les crítiques.
Precisament, el que vol el festival, és rompre amb aquest concepte de la indústria musical que pareix deixar de banda les dones. Artistes com Amparo Llados, del grup Dover, creuen que encara hi ha feina per fer. Tot, a més, d’una forma benèfica, ja que els doblers recaptats aniran destinats a les associacions Aspanob i a ELA Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural