La recaptació d'entrades es destinarà íntegrament a tres associacions benèfiques relacionades amb la dona
Les dones són protagonistes dins el Donesfest, un festival de música en què es vol promoure el talent femení i reivindicar la importància de la dona al món de la música.
L’escenari de la sala Es Gremi acull un total de 7 grups musicals que toquen de franc durant tot el dia. Es tracta de Maribel Mayans, Fame and The Flames, Sweet Poo Smell, U.R.BAD, Hadooken, DLTA i Desenterradas. Hi ha grups consolidats i grups femenins que comencen dins l’escena musical mallorquina.
Tota la recaptació aconseguida a través de les entrades i la venda del marxandatge es destina íntegrament a les associacions Moviendo Spain, Projecte Francinarc i Auba Mallorca, totes relacionades amb l’ajuda a la dona.
El festival està obert fins a les 19 hores i també inclou un programa de ràdio en directe i tallers.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto