Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El facultatiu afirma que no està inhabilitat i diu que es querellarà contra el president del COMIB
Ángel Ruiz Valdepeñas, metge que assistí el part d’un bebè a un ecoturisme d’Eivissa i que roman greu a Son Espases, assegura que no està inhabilitat i amenaça de querellar-se contra el president del Col·legi Oficial de Metges de les Balears (COMIB). Ruiz Valdepeñas afirma que ha assistit altres parts i que encara fa consultes telefòniques com a metge tot i la suspensió del seu col·legi professional. Diu que només el pot inhabilitar un jutge i que encara no hi ha sentència ferma al respecte.
Des de la directiva del COMIB adverteixen que si finalment s’obre procés penal contra el facultatiu per la participació en el part del nadó greu, s’hi presentaran com a acusació particular.
El facultatiu, que exercia a l’Hospital de Formentera, va ser suspès per 6 anys per encapçalar protestes antivacuna amb l’uniforme de l’IB-Salut, i segons el Col·legi, a dia d’avui, no pot exercir ni en l’àmbit públic ni en el privat.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor