Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El director resident a Eivissa, Alberto Martos, presentarà aquest dissabte el seu film al CineCiutat de Palma, en el marc de l'EMIFF
Fa més de 40 anys que la comunitat islàmica rohingya es víctima d’abusos i extermini. Una situació que és especialment sagnant a Myanmar, d’on més d’un milió d’integrants d’aquesta comunitat han hagut de sortir del país per instal·lar-se al campament de refugiats, a Bangladesh.
La cruenta realitat dels rohingyes és protagonista al documental ‘Viure sense país’, del director resident a Eivissa, Alberto Martos. En el marc de l’EMIFF, demà presentarà el seu film al CineCiutat, a Palma. L’acompanyarà, entre d’altres, l’activista ‘rohingya’ Razia Sultana, que avui conversava davant la càmera que la tragèdia que veu diàriament amb els seus propis ulls.
“Estic cansada de veure com els militars de Myanmar disparen i maten membres de la comunitat rohingya a sang freda. Com cremen les cases i violen les dones. Una guerra que veig amb els meus ulls i no a través dels mitjans de comunicació, que ens han oblidat”, assegura Sultana.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare