Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El director resident a Eivissa, Alberto Martos, presentarà aquest dissabte el seu film al CineCiutat de Palma, en el marc de l'EMIFF
Fa més de 40 anys que la comunitat islàmica rohingya es víctima d’abusos i extermini. Una situació que és especialment sagnant a Myanmar, d’on més d’un milió d’integrants d’aquesta comunitat han hagut de sortir del país per instal·lar-se al campament de refugiats, a Bangladesh.
La cruenta realitat dels rohingyes és protagonista al documental ‘Viure sense país’, del director resident a Eivissa, Alberto Martos. En el marc de l’EMIFF, demà presentarà el seu film al CineCiutat, a Palma. L’acompanyarà, entre d’altres, l’activista ‘rohingya’ Razia Sultana, que avui conversava davant la càmera que la tragèdia que veu diàriament amb els seus propis ulls.
“Estic cansada de veure com els militars de Myanmar disparen i maten membres de la comunitat rohingya a sang freda. Com cremen les cases i violen les dones. Una guerra que veig amb els meus ulls i no a través dels mitjans de comunicació, que ens han oblidat”, assegura Sultana.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval