Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Manu Herrera apunta a la titularitat per davant Xavi Ginard i Manix adverteix que no es partidari de rotar a la porteria
Manu Herrera s’enlaira per caçar la titularitat al Nuevo Ganzábal de Langreo. Així ho apunten els darrers assajos, però el meta madrileny, veterà a mil escenaris, és prudent.
Manix té dues opcions de solvència contrastada i que pronostiquen un competència extrema. Manu Herrera va aterrar l’hivern passat però el gran rendiment de Carl el va arraconar a jugar només un intranscendent partit contra l’Hèrcules. Enguany, l’horitzó semblava més aclarit; però, fa dues setmanes, es va concretar el retorn d’un vell conegut, ídol de l’afició i protagonista de vols memorables: Xavi Ginard.
L’artanenc sembla que parteix amb desavantatge en la lluita per la porteria. Una posició peculiar, en què les rotacions han estat moda però no norma. I Manix, també en aquest sentit, és un clàssic.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat