Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El menisc impedirà al jugador d'ElPozo retrobar-se amb el seu passat i amb l'equip on va iniciar una gran trajectòria
Després de sis mesos entre lliteres, sales de recuperació i metges, Miguelín camina cap al final de la seva recuperació. El menisc del seu genoll esquerre operat el passat estiu ha condicionat la temporada del jugador de Palma, inèdit fins ara a la Lliga. Un calvari que espera esquivar en un parell de setmanes.
Tornar a competir serà com una teràpia per oblidar els mals moments. Encara que està trist per no poder jugar a Son Moix, Miguelín preveu un partit molt exigent al Palau d’Esports.
El futbolista mallorquí viurà el duel d’una forma ben diferent. A la graderia, envoltat de la seva família, amb emocions contradictòries.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears