Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Les obres de reforma que s'hi han fet per adaptar l'espai ja estan llestes
El Director General de Planificació i Centres, Antoni Morantes, ha visitat avui les intal·lacions per comprovar-ne l’estat. Durant les darreres setmanes els pares dels nins que han de començar a Can Cirera Prim, temien que l’espai no estigués llest, però finalment, el mobiliari ja està col·locat i els 34 nins matriculats hi podran començar les classes amb total normalitat.
Quedarà pendent d’instal·lar les aules modulars que han de complementar l’espai i que seràn necessàries, sobretot a partir de l’any que ve, per allotjar més cursos. Així i tot, el centre haurà d’adaptar activitats, com psicomotricitat, perquè només disposen d’una aula gran que hauran de compartir tots els nins.
Les aules modulars, segons ha explicat la Conselleria d’Educació, estaran instal·lades abans que acabi l’any.
L’escola provisional de Can Cirera Prim, ha de funcionar com a centre escolar aquest curs i el que ve, a l’espera que es construeixi una escola nova a sa Pobla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves