Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Ciutadans del Marroc i Romania han compensat el descens, a causa de la incertesa del Brexit, de compradors britànics
Imatge d'arxiu.
15Balears és la comunitat autònoma que lidera la compra d’habitatges realitzats per estrangers el 2019, amb 4.112 transaccions, el 29,41% del total.
Ciutadans del Marroc i Romania van ser els que més van ajudar a compensar el descens registrat el 2019 en el nombre de britànics que van comprar habitatges a tota Espanya, una caiguda associada al Brexit, que es tem que es prolongui durant aquest any.
Els estrangers van adquirir en el conjunt de l’any passat prop de 63.000 cases a Espanya, unes 2.500 menys que el 2018, la qual cosa suposa el 12,45% del total de transaccions d’habitatges (501.085 unitats) al país (un 3,3% menys).
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic