Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Ciutadans del Marroc i Romania han compensat el descens, a causa de la incertesa del Brexit, de compradors britànics
Imatge d'arxiu.
81Balears és la comunitat autònoma que lidera la compra d’habitatges realitzats per estrangers el 2019, amb 4.112 transaccions, el 29,41% del total.
Ciutadans del Marroc i Romania van ser els que més van ajudar a compensar el descens registrat el 2019 en el nombre de britànics que van comprar habitatges a tota Espanya, una caiguda associada al Brexit, que es tem que es prolongui durant aquest any.
Els estrangers van adquirir en el conjunt de l’any passat prop de 63.000 cases a Espanya, unes 2.500 menys que el 2018, la qual cosa suposa el 12,45% del total de transaccions d’habitatges (501.085 unitats) al país (un 3,3% menys).
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario