Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
S'ha imposat avui a l'Arenal a Es Torrentó (2-0), i ha certificat, d'aquesta manera, la segona posició a la lligueta d'ascens
El Felanitx ha aconseguit avui matí a Es Torrentó – Mariona Caldentey l’ascens a la Tercera Federació, després d’imposar-se per 2-0 a l’Arenal. Nene, al minut 39, ha avançat els locals amb una precisa rematada de cap. Ja a la segona meitat, Carlos aconsegueix la tranquil·litat amb una gran definició dins l’àrea.
D’aquesta manera, tot i no fer un bon partit, com ha reconegut el seu entrenador, el Felanitx ha sumat els 3 punts que necessitava per acabar segon en la lligueta d’ascens —precisament, darrere de l’Arenal—, i deixar en res la victòria del Rotlet Molinar (2-0), finalment tercer.
El Felanitx torna, així, a la Tercera Divisió un any després de perdre la categoria. Ho ha hagut de fer, això sí, a la segona: a la primera oportunitat, com a campió del seu grup de Regional Preferent, va perdre en l’eliminatòria contra el campió menorquí, l’Alaior. Un cop molt fort, deia Cosme Andre, però del qual l’equip s’ha recuperat de la millor manera possible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat