Logo IB3N
X

El Feníe Palma retorna als entrenaments després de quinze dies

L'equip ha patit covid i jugaran el primer partit del 2022 a la pista del Guaguas

03/01/2022

El Feníe Palma retorna als entrenaments després de quinze dies

192

El Feníe Vòlei Palma ha pogut, a la fi, retornar als entrenaments després que pràcticament tota la plantilla i cos tècnic hagin passat la COVID-19. Només un dels jugadors d’Abel Bernal s’ha salvat del virus. Tot l’equip s’ha tornat reunir de nou després de quinze dies d’aturada obligada. A Son Moix, el Feníe Palma ja ha començat a preparar el primer partit d’aquest 2022 a la pista del Guaguas amb l’objectiu que els efectes de la COVID no els passin factura.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella