Durant tot el cap de setmana hi podrem veure teatre, dansa, circ i marionetes
Torna a Santa Eulària des Riu el Festival Barruguet de Teatre Familiar. En aquesta vuitena edició, pares i fills podran gaudir junts d’un cap de setmana replet de jocs i espectacles que van des de les titelles fins al circ, el clown, la dansa i el teatre.
La vuitena edició del Festival Barruguet de Teatre Familiar recupera les cercaviles i els espectacles en espais oberts. Els mallorquins Companyia des Tro han donat avui el tret de sortida amb la representació de l’obra ‘POI’ a la plaça del Canó.
‘El meu amic Brutus’ dels catalans Príncep Totilau ha atret després totes les mirades.
Uns metres més enllà es podria jugar als jocs de tota la vida en format una mica més gran.
La imaginació i el joc hi són presents a aquest festival, però sobretot l’espectacle. Durant tot el cap de setmana, hi podrem veure teatre, dansa, circ, marionetes gràcies a 16 companyies vingudes de les Balears, Catalunya, La Rioja i Andalusia.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge