Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'actriu Ángela Molina serà la imatge i ambaixadora del certamen d'enguany que se celebrarà del 31 d'agost al 2 de setembre
El Festival de Cinema d’Eivissa reprèn la seva activitat amb la sisena edició del certamen. Solucionats els problemes econòmics que van impedir que se celebràs des del 2011, l’esdeveniment torna aquest estiu del 31 d’agost al 2 de setembre.
Aquesta nova edició no comptarà amb estrelles com les que van inaugurar el Festival fa 9 anys, com va ser la visita de Jaqueline Biset, Mira Sorvino o Cuba Gooding Junior.
L’actriu Ángela Molina serà la imatge i ambaixadora d’enguany.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç