Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El certament qualifica la feina de Ferrer com un "impressionant encert". La proposta, personal i intimista, ha estat dirigida per El Niño de Elche
El Festival de Música Altaveu, de Sant Boi de Llobregat, atorgarà un dels premis de la 33a edició a la cantant i compositora maonesa Anna Ferrer. El certamen, que s’autodefineix com el festival de les descobertes, qualifica el darrer projecte de l’artista menorquina, ‘Parenòstic’, com a un “impressionant encert”.
Es tracta d’una obra en la qual Ferrer mescla cançons tradicionals i recupera tonades del camp, amb creacions pròpies que beuen de la tradició folklòrica menorquina. Una proposta personal i intimista, nascuda durant la pandèmia i dirigida per El Niño de Elche.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres