Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El certament qualifica la feina de Ferrer com un "impressionant encert". La proposta, personal i intimista, ha estat dirigida per El Niño de Elche
El Festival de Música Altaveu, de Sant Boi de Llobregat, atorgarà un dels premis de la 33a edició a la cantant i compositora maonesa Anna Ferrer. El certamen, que s’autodefineix com el festival de les descobertes, qualifica el darrer projecte de l’artista menorquina, ‘Parenòstic’, com a un “impressionant encert”.
Es tracta d’una obra en la qual Ferrer mescla cançons tradicionals i recupera tonades del camp, amb creacions pròpies que beuen de la tradició folklòrica menorquina. Una proposta personal i intimista, nascuda durant la pandèmia i dirigida per El Niño de Elche.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament