Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Òpera, sarsuela i cançó d'autor omplen el programa, que se celebrarà a Mallorcaentre l'1 d'octubre i el 16 de novembre
La soprano internacional Alexandra Lowe encapçala el cartell del Festival de Música Clàssica d’Hivern de Mallorca, que se celebrarà entre dia primer d’octubre i el 16 de novembre.
S’hi han programat un total de 6 espectacles, tots de tipus líric, on trobam des de sarsuela, òpera, cançó d’autor i, fins i tot, el ‘Carmina Burana’, de Karl Orff, la producció més gran d’aquest festival. El cicle conclourà amb el recital que la cantant i divulgadora Sheila Blanco oferirà, basat en un repertori amb textos de les poetes de la Generació del 27.
Aquest és el programa:
1 d’octubre: ‘Ànima de La Traviata’, a Bodegas José L. Ferrer
15 d’octubre: Recital d’òpera i sarsuela, a la Fundació Sa Nostra (Palma)
23 d’octubre: ‘Carmina Burana’, de Karl Orff, al Teatre Principal d’Inca
5 de novembre: ‘Sarsuela amb el cor’, a la Fundació Sa Nostra (Palma)
13 de novembre: la soprano Alexandra Lowe, a l’Església de Monti-Sion de Pollença
16 de novembre: Sheila Blanco presenta ‘Cantant a les poetes del 27’
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027