Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Òpera, sarsuela i cançó d'autor omplen el programa, que se celebrarà a Mallorcaentre l'1 d'octubre i el 16 de novembre
La soprano internacional Alexandra Lowe encapçala el cartell del Festival de Música Clàssica d’Hivern de Mallorca, que se celebrarà entre dia primer d’octubre i el 16 de novembre.
S’hi han programat un total de 6 espectacles, tots de tipus líric, on trobam des de sarsuela, òpera, cançó d’autor i, fins i tot, el ‘Carmina Burana’, de Karl Orff, la producció més gran d’aquest festival. El cicle conclourà amb el recital que la cantant i divulgadora Sheila Blanco oferirà, basat en un repertori amb textos de les poetes de la Generació del 27.
Aquest és el programa:
1 d’octubre: ‘Ànima de La Traviata’, a Bodegas José L. Ferrer
15 d’octubre: Recital d’òpera i sarsuela, a la Fundació Sa Nostra (Palma)
23 d’octubre: ‘Carmina Burana’, de Karl Orff, al Teatre Principal d’Inca
5 de novembre: ‘Sarsuela amb el cor’, a la Fundació Sa Nostra (Palma)
13 de novembre: la soprano Alexandra Lowe, a l’Església de Monti-Sion de Pollença
16 de novembre: Sheila Blanco presenta ‘Cantant a les poetes del 27’
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals