El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Set concerts de música clàssica conformen el programa de la 63a edició del festival de Pollença que s'ha presentat aquest dimecres
Set concerts de música clàssica conformen el programa de la 63a edició del Festival de Pollença que s’ha presentat aquest dimecres. El festival aposta per fer un recorregut per la història de la música clàssica amb concerts dels seus màxims exponents a l’àmbit mundial.
L’orquestra filharmònica de Luxemburg amb Bruce Liu al piano obrirà el 4 d’agost el programa de concerts, un programa que vol ser una passejada per la història de la música clàssica des del renaixement i fins als nostres dies i que es tancarà amb una actuació de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana.
Els conjunt Trio Vibrart és una altra de les apostes d’aquesta edició del festival, que manté el concert familiar que en aquesta ocasió anirà a càrrec del grup Cello Republic.
Els abonaments i entrades es podran comprar a partir de demà a les oficines del festival a Pollença i a partir del 13 de juny en línia a través de la seva pàgina web.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits