Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Joan Miquel Oliver, Belén Martí Lluch i Inés Boza són alguns dels artistes protagonistes d'aquesta tercera edició
L’atzar, un dau i les paraules que triades entre totes les que proposi el públic filaran les peces que Joan Miquel Oliver i Belén Martí Lluch crearan per a l’espectacle Pura Coincidansa, una obra oberta que juga amb la música i la dansa concebudes com a arts abstractes.
Una altra obra programada per al Festival Dies de Dansa i que es troba en procés de creació és In-corpore, de la companyia Catzoval.
Dies de Dansa arriba a la tercera edició sense perdre la identitat d’aplegar espectacles de companyies i artistes consolidats, com Inés Boza amb altres d’emergents, com les obres seleccionades dins el projecte Itinerant, que són Cardio, de Laura Llodrà, PANTONE 705 C, de Marina Salom i Esther Martí, i Negre i daurat, de Carme Carretero. Tot això aquest cap de setmana al teatre Principal d’Inca.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants