Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les entrades es poden adquirir al Museu Diocesà, en horari de matins, o a taquilla, una hora abans del concert
Ha arrencat a Ciutadella la setena edició del Festival d’Orgue, amb un concert de presentació a la Catedral de Menorca. A la música de l’organista Abraham Martínez l’acompanya la creació de Beatriz Rivas, fusionant imatge i so.
El Festival té altres 4 concerts més programats. Seran tots els dilluns de setembre, a les 21.00 hores del vespre, a l’Església dels Socors de Ciutadella. Hi participen, entre d’altres, Tomé Olives, Maria Elisabeth Montenegro, Nadal Roig o Joan Cánovas. Les entrades es poden adquirir al Museu Diocesà, en horari de matins, o a taquilla, una hora abans del concert.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat