Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Sant Antoni celebra la 39 edició del Festival de Balls, Música i Cançó Popular de la Nostra Terra
Va ser l’alcalde de Sant Antoni, Manel Mateu, el promotor del certamen. Era l’any 1981 i se celebrava per primera vegada el Festival de Balls, Música i Cançó Popular de la Nostra Terra.
39 anys després, s’ha convertit en el més antic a les Pitiüses. Hi han passat totes les colles d’Eivissa i Formentera i gran part dels grups folklòrics de la resta de Balears. La colla de Labritja donava aquest diumenge el tret de sortida a l’edició d’enguany.
També han passat per l’escenari la colla jove de Santa Gertrudis. Un homenatge amb gaites a Vicent Frit, reconegut sonador de l’illa, per part dels seus nets. Tambors flautes i castanyoles. I cançons de porfèdia.
La colla d’Aubarca ha estat l’amfitriona d’aquest certamen i l’encarregada de clausurar-lo. Una edició en la qual enguany no ha participat cap grup folklòric convidat de la resta de l’arxipèlag.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix