Sant Antoni celebra la 39 edició del Festival de Balls, Música i Cançó Popular de la Nostra Terra
Va ser l’alcalde de Sant Antoni, Manel Mateu, el promotor del certamen. Era l’any 1981 i se celebrava per primera vegada el Festival de Balls, Música i Cançó Popular de la Nostra Terra.
39 anys després, s’ha convertit en el més antic a les Pitiüses. Hi han passat totes les colles d’Eivissa i Formentera i gran part dels grups folklòrics de la resta de Balears. La colla de Labritja donava aquest diumenge el tret de sortida a l’edició d’enguany.
També han passat per l’escenari la colla jove de Santa Gertrudis. Un homenatge amb gaites a Vicent Frit, reconegut sonador de l’illa, per part dels seus nets. Tambors flautes i castanyoles. I cançons de porfèdia.
La colla d’Aubarca ha estat l’amfitriona d’aquest certamen i l’encarregada de clausurar-lo. Una edició en la qual enguany no ha participat cap grup folklòric convidat de la resta de l’arxipèlag.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres