Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
En la 24a edició han participat grups de Múrcia, Càceres, Menorca, Mallorca i d'Eivissa mateix
El Festival Folklòric Mare Nostrum torna a celebrar-se a Eivissa després de 2 anys d’ajornaments per mor del coronavirus. Aquest cap de setmana es du a terme la 24a edició, amb la participació de grups de Múrcia, Càceres, Menorca, Mallorca i d’Eivissa mateix.
Actuaran als diferents municipi de l’illa, anit ho feren al Poliesportiu de Sant Miquel de Balansat. Per avui diumenge, es preveuen ballades al llarg de tot el dia a indrets com la plaça de Sant Agustí, a Sant Josep; al passeig de ses Fonts de Sant Antoni, a la plaça d’Antoni Albert i Nieto de Vila, i a la plaça de l’Església de Sant Carles a Santa Eulària. Un Festival de renom al calendari cultural d’Eivissa, que fa de l’illa un punt de connexió i difusió del folklore, el patrimoni cultural i les tradicions.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost