Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
En la 24a edició han participat grups de Múrcia, Càceres, Menorca, Mallorca i d'Eivissa mateix
El Festival Folklòric Mare Nostrum torna a celebrar-se a Eivissa després de 2 anys d’ajornaments per mor del coronavirus. Aquest cap de setmana es du a terme la 24a edició, amb la participació de grups de Múrcia, Càceres, Menorca, Mallorca i d’Eivissa mateix.
Actuaran als diferents municipi de l’illa, anit ho feren al Poliesportiu de Sant Miquel de Balansat. Per avui diumenge, es preveuen ballades al llarg de tot el dia a indrets com la plaça de Sant Agustí, a Sant Josep; al passeig de ses Fonts de Sant Antoni, a la plaça d’Antoni Albert i Nieto de Vila, i a la plaça de l’Església de Sant Carles a Santa Eulària. Un Festival de renom al calendari cultural d’Eivissa, que fa de l’illa un punt de connexió i difusió del folklore, el patrimoni cultural i les tradicions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106