Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Després de 9 anys a aquest espai, l'organització d'aquest programa cultural no ha arribat a un acord amb la fundació Líthica
Desavinences econòmiques han estat el principal punt de desacord entre l’associació cultural que organitza el festival Pedra Viva i la Fundació Líthica, que gestiona les pedreres. Des d’aquesta entitat creuen que el creixement de les dues parts i les visions diferents quant a l’ús de l’espai els ha duit a seguir els seus camins de manera independent.
L’equip del festival ja ha trobat espais alternatius. Un dels més significatius serà l’espai que els galeristes Hauser and Wirth inauguraran aquest estiu a l’illa del Rei, a Maó.
A banda del desacord pel festival, la mostra i residència d’artistes menorquins ‘Pedra en Viu’ es mantindrà a les pedreres de S’Hostal, arribant enguany a la quarta edició. Líthica cedirà un any més l’imponent espai per continuar omplint-lo d’espectacles locals durant tres dies d’agost. Ja s’han seleccionat els 9 projectes del 40 que s’hi han presentat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles