Aquest cap de setmana se celebra a Maó la tercera edició del Festival Sardina & Boquerón. Les dues primeres edicions es varen fer as Mercadal i enguany estrenen ubicació: serà al parc Freginal de Maó i, a més, com a novetat, l’entrada serà gratuïta.
Aquesta proposta té l’objectiu conscienciar sobre la protecció del medi ambient a través de 20 paradetes d’artesania i producte local i sis actuacions en directe de teatre, clown i música.
Hi participen associacions com el GOB, Oasis Blau i Per la Mar Viva.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"