Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'objectiu és fer intercanvis teatrals entre la Mediterrània i el Río de la Plata
Una de les obres al festival ‘Trasatlántico’ prové de l’Argentina. És ‘De Tiburones y Otras rémoras’ interpretada por Iván Steinhardt i Romina Pintos. Aquí el tema principal és una crítica als bancs i a les polèmiques participacions preferents Des de l’Uruguai arriba ‘Tom Pain’ interpretada per Rogelio Gracía. Un monòleg intens sobre l’escenari.
Les dues peces formen part de la segona edició del certamen Trasatlántico que busca fer intercanvis teatrals entre el mediterrani i el Río de la Plata en què s’afegeixen representacions i tallers.
El certamen es podrà veure a la Sala Polivalent Albert Camus de Sant Lluís a Menorca dimecres que ve. Després, viatjarà a València.
La tercera edició es farà a Buenos Aires, Rosario i Montevideo el mes de novembre d’enguany i hi participaran dues companyies mallorquines i una menorquina.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions