Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El veler 'Dreamland' està al sud de Sardenya i preveu arribar a Mallorca "entre el diumenge i el dilluns"
85
El fill del patró desaparegut juntament amb altres dues persones a bord del veler ‘Dreamland‘ després de salpar del Port de Palma el passat 5 de gener, acaba de confirmar a les xarxes socials que els navegants “estan bé” i que ja estan tornant. En aquests moments, es troben a bord del veler al sud de Sardenya i la seva previsió és tornar a Mallorca “entre el diumenge i el dilluns”.
Aguirre Arroyo, resident a Eivissa, ha assegurat que ha estat el seu pare qui li ha cridat des de la mateixa embarcació i li ha explicat que “havien trencat la vela major”. El patró també li ha comunicat que no vol que ningú els vagi a buscar, tot i que les condicions climatològiques a la zona són adverses. El seu fill havia mostrat en aquests darrers dies el seu malestar perquè ningú estava posant mitjans per a buscar als tres homes desapareguts.
El 5 de gener Fernando Mogica, Álvaro Aguirre i Antonio Pérez, residents a Alacant i d’entre 48 i 60 anys, varen llogar el veler ‘Dream Land’ a Palma. L’havien de tornar el passat 15 de gener.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició