Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Es podrà veure aquest vespre i el proper dijous al centre de Cultura de Can Jeroni
La cinquena edició del Festival Internacional de Cinema Independent d’Eivissa dona el tret de sortida al seu calendari de projeccions de les 20 pel·lícules premiades enguany.
La cinta encarregada d’inaugurar-lo és “El buzo” de l’austríac Günter Schweiger. La pel·lícula va ser íntegrament rodada a Eivissa i tracta el tema del maltractament i la violència de gènere.
Es podrà veure aquest vespre i el proper dijous al centre de Cultura de Can Jeroni. Les projeccions de la resta de pel·lícules premiades tindran lloc fins al proper 24 d’abril. Enguany hi han participat 88 produccions de 28 països.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys